Obce jako Lednice, Valtice, Mikulov, Velké Bílovice, to jsou pro milovníky vína ikonická místa, kam je třeba alespoň jednou dvakrát ročně zajet. Ovšem Znojmo je město! Město historické, město krásné, město vína i piva. A nyní i město, které vám nabízí spoustu výhod v rámci druhého ročníku úspěšné kampaně.
Letošní dovolená ve Znojmě má jasná pozitiva. „Podpořil jsi znojemské hotely, kavárny, vinárny a další podnikatele? Pak si zasloužíš poznat naše nejzajímavější turistické cíle zadax,“ hlásí již druhý ročník kampaně Znojmo Zadax s hlavním komunikačním hasgtagem #mastozadax, kterou Znojmo a Znojemská Beseda již podruhé reaguje na složitou situaci v souvislosti s bojem proti koronaviru.
Podpoř nás svým příjezdem, my se ti odměníme
A proto neváhejte, toho, co lze ve Znojmě vidět, vyzkoušet, navštívit, ochutnat je tolik, že budete možná překvapeni. Hosté jsou navíc tím hlavním motorem, který umožní atraktivní lokalitě opět nastartovat v pokoronavirové době.
„Už v minulém roce jsme mluvili o tom, jak je právě pro Znojmo cestovní ruch důležitý. Jsme si vědomi, že právě hoteliéři, restauratéři a další podnikatelé jsou závislí na turistické sezóně. Projekt Znojmo Zadax v loňském roce úspešně přilákal tisíce návštěvníků, kteří pomohli znovu restartovat služby spojené s cestovním ruchem. Tito podnikatelé se bohužel opět dostali do situace, kdy musí mít svůj provoz uzavřen nebo výrazně omezen. Právě proto naše podpora míří k nim,“ vysvětluje obnovení projektu Karel Podzimek, místostarosta města Znojma. A že má Znojmo opravdu co nabídnout, se můžete přesvědčit už teď. Tipy na výlety kam pěšky, kam na kole a kam na vodu nebo třeba do přilehlého Národního parku Podyjí najdete na webu Znojemské Besedy. Stačí si vybrat a těšit se na letní dovolenou na jihu – ve Znojmě.
„Pro zaměstnanost ve Znojmě je cestovní ruch důležitým odvětvím, které ale teď trpí. Turismus proto chceme využít jako nástroj pro podporu místních podnikatelů. Máme tu desítky různých provozů se stovkami zaměstnanců, se kterými chceme táhnout za jeden provaz,“ vysvětluje pointu starosta města Jan Grois.
„Znojmo je navíc krásné historické město, obklopené nádhernou přírodou a vinicemi, umíme tu výborná vína a vaříme i skvělé pivo. Náš region je naprosto ideální pro stále více žádanou aktivní dovolenou, na své si tady přijdou příznivci turistiky, cyklovýletů i vodáků. Slunečné a teplé počasí je u nás v létě zaručeno,“ připomněl přednosti jihomoravského královského města Znojma starosta Grois.
S plným břichem na památku dojdete
Postup pro získání volňáska na znojemské atrakce je tak jednoduchý, že ho zvládnete i po svíčkové se šesti. Stačí udělat útratu v zapojeném podniku – v gastro provozu je nejnižší hranice útraty 150 Kč, u ubytovatelů 1000 Kč a u ostatních služeb 200 Kč. Jde o celkovou částku na jedné účtence s ohledem na počet osob, kteří útratu provedli. Pak už jen stačí vybrat pamětihodnost a do 5 dní uplatnit poukaz #mastozadax.
Kdo se může zúčastnit?
Znojemští restauratéři, ubytovatelé a také vy poskytovatelé dalších služeb spojených s cestovním ruchem. Akce #mastozadax je určena přesně pro vás. „Opět nám jde o to táhnout s podnikateli za jeden provaz. Do projektu se můžou zapojit od 1. května do 30. září, a tentorkát je způsob registrace daleko snažší. Na webu znojmozadax.cz naleznete online formulář, ve kterém stačí vyplnit potřebné údaje a odeslat. Z naší strany neplánujeme žádné omezení počtu vydaných poukazů, naopak se těšíme na alespoň stejný zájem jak ze strany podnikatelů, tak návštěvníků jako v minulém roce. Projekt se opět vztahuje na ty, kteří mají své sídlo podnikání nebo provozonu ve Znojmě,“ popisuje princip spolupráce František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, která má projekt ve svých rukou. Detailní podmínky projektu jsou už nyní ke zhlédnutí na znojmozadax.cz
Hledejte nálepku #mastozadax
Zapojení partneři kromě poukazů dostanou také nálepku s logem projektu, kterou umístí na svou provozovnu. Pak už bude jen na návštěvnících, aby hledali restauraci, kavárnu či hotel s označením #mastozadax. Kromě nálepek připravujeme také rozsáhlou propagační kampaň. Hlavní část poběží na sociálních sítích, a to zejména na speciálním instagramovém účtu Znojmo Zadax a pod hashtagem #mastozadax. Počítá se také s celorepublikovou propagací v tištěných médiích, v rádiu a na billboardech na příjezdech do města. Marketingová podpora ze strany Znojemské Besedy se ale nevztahuje pouze na projekt samotný. Osobní konzulatci si může dohodnout každý zapojený podnikatel prostřednictvím emailu zadax@znojemskabeseda.cz.
Děkujeme za návštěvu a za podporu
„Děkujeme všem návštěvníkům, kteří za námi zavítali v loňské roce a věříme, že se k nám vrátí a opět využijí možnosti mít znojemské památky zadax,“ říká místostarosta Podzimek.