Není nad to, zakončit pracovní rok krátkou bilancí roku minulého, nahlédnutím do toho budoucího, a vše stvrdit přípitkem regionálními víny. Akci Německé turistické centrály v michelském Winebaru doprovodil časopis Víno&Styl malou přednáškou a degustací.
V předposledním adventním týdnu zorganizovala Německá turistická centrála setkání se zástupci českých tour operátorů, které se uskutečnilo v moderním prostředí Winebaru v pražské Michli. Prezentace tematických kampaní pro rok 2019 však mezi chladicími vitrínami s víny neprobíhala náhodou, následovala totiž degustace vybraných vín a networking.
Zatímco se kuchyně Winebaru starala o studené a teplé občerstvení, šéfredaktorka časopisu provedla hosty zajímavostmi a specifiky německého vinařství. Ochutnávala se vína z vinařství Schloss Proschwitz Prinz zur Lippe ze Saska i Durynska a dále rieslingy z rodinných vinařství Anselmann (Pfalz) a Weingut Hauck (Reinhessen). A ochutnávka tak jen opět potvrdila, že Německo, které se letos v rámci jedné z kampaní prezentovalo jako přední kulinářská destinace, má i v oblasti vinařské turistiky a kvality místní vinné produkce co nabídnout.